Ha már elkészültél a Trello táblák létrehozásával érdemes Todoist felé venni az irányt és leképezni itt is az előzőekben már felvázolt felelősségi köröket, szerepeket.

Mivel jellemzően a hétköznapi dolgokat érdemes ebben az alkalmazásban menedzselni, ezért erősen javasolt bizonyos területek összevonása, csoportosítása vagy épp egymásba ágyazása. Ha mindezt számodra érthető és logikus módon teszed meg, úgy a hétköznapi során könnyebben fogod átlátni teendőidet.

A beillesztett videó a Todoist felületének egy gyors áttekintésének keretén belül mutatja be, hogy hogyan tudsz a különböző felelősségi köröknek, szerepeknek megfeleltethető tárolókat, kategóriákat, a Todoist terminológiája szerint projekteket létrehozni.

https://www.youtube.com/watch?v=RILMEtob16s?t=3m20s

Hozzászólások

hozzászólások